Take a fresh look at your lifestyle.

هشتگ های پربازدید یوتیوب + نحوه استفاده از هشتگ در یوتیوب

پربازدیدترین هشتگ های یوتیوب

هشتگ ها به YouTube کمک می کنند تا بفهمد ویدیوی شما در مورد چیست مشابه زمانی که از جستجوی کلمات کلیدی SEO در محتوای نوشتاری خود استفاده می کنید، همین امر در مورد هشتگ های یوتیوب نیز صادق است. وقتی از کلمات کلیدی مرتبط به عنوان هشتگ ویدیو استفاده می‌ کنید، اطلاعات بیشتری در مورد ویدیوی خود به YouTube می‌ دهید، که می‌ تواند به شما کمک کند تا در نتایج جستجوی بالقوه بیشتری نشان داده شوید. این مزیت سئو برای کمک به الگوریتم برای هدایت ویدیوی شما به بینندگان بیشتر و بیشتر و کمک به رشد مخاطبان و مشترکین شما مهم است. اما هشتگ های پربازدید یوتیوب کدامند و چگونه آن ها را پیدا کنیم.

هشتگ های پربازدید در یوتیوب

مانند بسیاری از پلتفرم‌ های دیگر، یوتیوب نیز هشتگ‌ هایی را برای برچسب‌ گذاری دسته‌ بندی و اهداف جستجو در خود گنجانده است. استفاده از هشتگ‌ ها در YouTube می‌ تواند به افراد بیشتری کمک کند ویدیو های شما را پیدا کنند و همچنین راهی را به شما می‌ دهد تا ویدیو های خود را بدون اضافه کردن آنها به لیست پخش دسته‌ بندی کنید. بسیاری از افراد نیز در یوتیوب با هشتگ جستجو می کنند، بنابراین گنجاندن این تاکتیک در استراتژی یوتیوب خود ایده خوبی برای دسترسی به آن افراد است. در این مطلب به نحوه ی استفاده از از هشتگ در یوتیوب و روش پیدا کردن هشتگ مناسب و پربازدید در یوتیوب میپردازیم.

یوتیوب چیست

یوتیوب یک وب سایت رایگان اشتراک گذاری ویدیو است که تماشای ویدیو های آنلاین را آسان می کند. حتی می توانید ویدیو های خود را ایجاد و آپلود کنید تا با دیگران به اشتراک بگذارید. یوتیوب که در ابتدا در سال 2005 ایجاد شد، اکنون یکی از محبوب‌ ترین سایت‌ های وب است که هر ماه حدود 6 میلیارد ساعت ویدیو در یوتیوب آپلود می شود. یکی از دلایل محبوبیت یوتیوب، تعداد زیاد ویدیو هایی است که می توانید پیدا کنید. به طور متوسط، هر دقیقه 100 ساعت ویدیو در YouTube آپلود می شود ، بنابراین همیشه چیز جدیدی برای تماشا وجود دارد! و انواع ویدیو ها را در یوتیوب خواهید یافت.

همچنین بخوانید: معنی سابسکرایب

هشتگ های یوتیوب چیست؟

هشتگ‌ های یوتیوب (که اغلب با نماد «#» خوانده می‌شود) برچسب‌ هایی هستند که به عنوان و توضیحات ویدیو اضافه می‌ شوند که موضوع یا دسته ویدیو را نشان می‌ دهند. به گفته یوتیوب، هشتگ ها می توانند قابلیت کشف ویدیو را در پلتفرم یوتیوب بهبود بخشند.

هشتگ ها در یوتیوب مانند سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی (به عنوان مثال، هشتگ در اینستاگرام، توییتر و فیس بوک) کار می کنند. وقتی روی یک هشتگ کلیک می کنید، شما را به پست های دیگری می برد که از همان هشتگ نیز استفاده می کنند.

چگونه به ویدیو های یوتیوب هشتگ اضافه کنیم

تنها استفاده از هشتگ های پربازدید یوتیوب کافی نیست شما باید هشتگ های مرتبط را انتخاب کنید. دو بخش مختلف وجود دارد که می‌ توانید هشتگ‌ ها را اضافه کنید و پتانسیل ویدیوی خود را بهبود بخشید. اولی مستقیماً در عنوان ویدیوی شما و دومی در پایین توضیحات ویدیوی شما است.

مردم در واقع با استفاده از هشتگ به عنوان کلمه کلیدی خود در یوتیوب جستجو می کنند. بنابراین وقتی ویدئوی خود را در اطراف آن هشتگ بهینه می کنید، می توانید برای آن جستجوهای هشتگ رتبه بندی کنید.

در نهایت، درست مانند تگ‌ های معمولی YouTube ، هشتگ‌ ها به YouTube کمک می‌ کنند محتوای ویدیوی شما را بهتر درک کند.

برای مثال، هشتگ‌ هایی مانند «#رژیم غذایی»، #paleo و «#keto» به YouTube کمک می‌ کنند تا بفهمد ویدیوی شما درباره سلامتی و تناسب اندام است.

به عبارت دیگر هشتگ ها این پتانسیل را دارند که به شما کمک کنند بازدیدهای بیشتری داشته باشید. اما آنها بر دیگر عوامل کلیدی در الگوریتم یوتیوب (مانند حفظ مخاطب ) غلبه نمی کنند.

نکات و استراتژی های پیشرفته استفاده از هشتگ در یوتیوب

  • زیاده روی نکنید

اگر آموزش کار با یوتیوب را بلد باشید حتما می دانید که نیازی نیست با هشتگ ها دیوانه شوید. در واقع، اگر روی یک ویدیو از 15 هشتگ (چیزی که یوتیوب آن را “بیش از حد برچسب گذاری” می نامد) بروید، YouTube همه آنها را نادیده می گیرد . توصیه می کنم هشتگ های خود را به 3-4 در هر ویدیو محدود کنید.

  • از هشتگ های مرتبط استفاده کنید

به عبارت دیگر، هر هشتگ باید به ویدیوی شما مرتبط باشد. در غیر این صورت، می‌ توانید با نقض خط‌ مشی «فراداده گمراه‌ کننده» YouTube دچار مشکل شوید . بنابراین، در حالی که وسوسه انگیز است که به یک هشتگ پرطرفدار بروید، به خاطر داشته باشید که هر هشتگ باید ارتباط نزدیکی با محتوای ویدیوی شما داشته باشد.

  • از پیشنهاد خودکار youtube استفاده کنید.

این ویژگی به کاربران کمک می نماید تا موراد مورد نیاز خود را پیدا کنند.

  • وارد کردن برچسب های سریع

با واردن کردن کلمه کلیدی seed تعدادی برچسب مرتبط با ویدئوی شما را ایجاد می کند و با کپی کردن می توانید ان را به پست خود اضافه نمایید.

  • ابزارهای هشتگ را امتحان کنید

استراتژی هایی که در اینجا توضیح دادم باید هشتگ های زیادی برای کار در اختیار شما قرار دهد. اما اگر ایده های هشتگ بیشتری می خواهید، ابزاری مانند Hashtagsforlikes.co می تواند کمک کند تا هشتگ های پربازدید یوتیوب را پیدا کنید. فقط موضوع ویدیوی خود را تایپ کنید، این ابزار لیستی از پیشنهادات هشتگ مانند آنچه در زیر آمده را ایجاد می کند.

#یوتیوبر#یوتیوبرها# کانال یوتیوب#ویدئوهای_یوتیوب#یوتیوب_ویدئو#بازی_یوتیوب

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.