Take a fresh look at your lifestyle.

استایل های عجیب در مت گالا ۲۰۲۲ (کایلی جنر، جی جی حدید و بلیک لایولی)

Met Gala یا Met Ball که به طور رسمی Gala موسسه لباس یا مزایای موسسه لباس نامیده می شود، جشنی است که سالانه برای جمع آوری کمک مالی به نفع موسسه لباس موزه هنر متروپولیتن در شهر نیویورک برگزار می شود.

این رویداد عموماً به عنوان معتبرترین رویداد مد افراد مشهور جهان در نظر گرفته می شود و دعوت نامه بسیار مورد توجه است. افراد مشهور در سطح جهان که حوزه‌های حرفه‌ای مختلف از جمله مد، فیلم، تلویزیون، تئاتر، موسیقی، تجارت، ورزش، رسانه‌های اجتماعی و سیاست را نمایندگی می‌کنند به این جشن دعوت می‌شوند که توسط مجله مد چندملیتی Vogue برگزار می‌شود. در ادامه استایل های عجیب در مت گالا 2022 از سه مدل مشهور کایلی جنر، جی جی حدید و بلیک لایولی را مشاهده می نمایید.

استایل های عجیب در مت گالا 2022

پس از اینکه کیم کارداشیان با لباس مرلین مونرو در فرش قرمز مت گالا ظاهر شد، کایلی جنر با یک لباس مجلسی پفی و کلاه نقاب دار آفتابی متصل به تور، جی جی حدید با یک کت پفی به طراحی آتلیه ورساچه و بلیک لایولی با لباس رزگلد آتلیه ورساچه وارد مراسم شدند.

مطالب پیشنهادی : دوست پسر کیم کارداشیان

استایل کایلی جنر در مت گالا 2022

کایلی جنر با یک استایل متفاوت مجلسی و کلاه افتابی متصل به تور در مت گالای 2022 ظاهر شد! خياط اين لباس براي دوختش از آخرين لباس دوخته شده ويرجيل ابلاه الهام گرفته است. اين لباس در آخرين فشن شوي پاييز و زمستان سال ٢٠٢٢ رونمايي شده بود. خودِ كايلي جنر در توليد اين لباس براي مت گالا ٢٠٢٣ با آتليه آف وايت همكاري نزديكي داشت تا هم با پوشيدن اين لباس موجب افتخار دوستش شود و يك جورهايي به او احترام گذاشته باشد هم استايل خاص دوستش را به رخ همه بكشد.

کایلی جنر تصویر زیر را با جمله “the diamonds of the season” به معنی “الماس های فصل” در اینستاگرام پست کرد.

استایل کایلی جنر در مت گالا 2022

کایلی جنر گفت : من و ويرجيل قرار بود با هم به مت گالا برويم البته قبل از تاخيري كه پيش آمد. قرار بود به سلامتي دوستي مان و البته استايل و سليقه خاصش شب را كنار هم جشن بگيريم.

من افتخار ميكنم كه اين لباس زيبا که طبق سليقه خاص دوست عزیزم ويرجيل است را به تن دارم.
امشب خود واقعي تو را در هنرت حس كردم. تا ابد دوستت دارم ويرجيل و تا بي نهايت ازت سپاسگذارم.

طراحي اين لباس از آخرين لباس طراح معروف ويرجيل ابلاه كه در فشن شوي پاييز و زمستان ٢٠٢2 رونمايي خواهد شد، الهام گرفته شده است.

استایل جی جی حدید در مت گالا 2022

جی جی حدید (Gigi Hadid) مدل آمریکایی متولد 23 آوریل 1995 می باشد. در نوامبر 2014، او اولین حضور خود را در رده بندی 50 مدل برتر در Models.com انجام داد. در سال 2016، او توسط شورای مد بریتانیا به عنوان مدل بین المللی سال انتخاب شد.

جیجی حدید یا گیگی حدید با یک کت پفی به طراحی آتلیه ورساچه در مراسم مت گالا 2022 شرکت می‌کند.

استایل گیگی حدید در مت گالا 2022

استایل بلیک لایولی در مت گالا 2022

بلیک لایولی، مجری برنامه، همراه با همسرش رایان رینولدز، در مراسم دوشنبه شب با لباس رزگلد آتلیه ورساچه وارد مراسم شدند.

بلیک توضیح داد که نمایش او برای توقف لباس ورساچه، که مملو از ارجاع به مکان‌های دیدنی آمریکا بود. از رنگ مسی به سبز تبدیل شد تا نشان‌دهنده اکسید شدن مجسمه آزادی باشد.

استایل بلیک لایولی در مت گالا 2022

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.