Take a fresh look at your lifestyle.

بهترین زمان برای خوردن میوه برای لاغری

بهترین زمان مصرف میوه برای لاغری

به معنای واقعی کلمه، تلاشی که شما در رژیم خود انجام می دهید، ثمرات زیادی خواهد داشت. هرچه غذا رنگارنگ تر و متنوع تر باشد، نتیجه بهتری خواهد داشت. با مصرف میوه و سبزیجات می توانید این تنوع را بدست آورید. از آنجا که میوه های مختلف دارای ارزش غذایی متنوعی هستند، مصرف انواع آنها و به حداکثر رساندن فواید سلامتی بسیار مهم است. اما بهترین زمان برای خوردن میوه برای لاغری چه زمانی می تواند باشد ؟

بهترین زمان برای خوردن میوه برای لاغری

آنچه شما باید درباره رژیم بدانید شامل موارد زیر است:

  • فواید خوردن میوه ها
  • بهترین زمان برای خوردن میوه ها

فواید خوردن میوه ها

بهترین زمان برای خوردن میوه برای لاغری چه زمانی می تواند باشد ؟ شما می توانید با قرار دادن میوه ها در رژیم غذایی خود از سلامتی خود نهایت استفاده را ببرید. مصرف زیاد میوه ها نه تنها سالم است بلکه خطر ابتلا به بسیاری از بیماری ها را نیز کاهش می دهد. بیایید نگاهی بیندازیم به مزایای بسیاری که میوه ها دارند:

میوه ها سرشار از فیبر هستند، که به کاهش کلسترول کمک می کند و زیرا با کالری کمی که دارند،باعث کاهش وزن می شود. بنابراین ، مصرف خود میوه ها بهتر از نوشیدن آب میوه است، زیرا میوه ها فیبر خود را بهترحفظ می کنند.
میوه ها انباری از مواد معدنی، پتاسیم، فولات و ویتامین های C ، E ، K ، B6 و B5 هستند.
ویژگی آنتی اکسیدانی میوه ها به آنها کمک می کند تا با رادیکال هایی که آزاد می کنند، می توانند با سلول ها آسیب دیده مبارزه کنند.بهترین زمان برای خوردن میوه برای لاغری

مرکباتی که غنی از ویتامین C هستند، می توانند سطح سیترات موجود در ادرار شما را افزایش دهند که خطر ایجاد سنگ کلیه را کاهش می دهد.
افزایش مصرف میوه ممکن است به کاهش فشار خون و کاهش استرس اکسیداتیو کمک کند که در نهایت خطر بیماری های قلبی را کاهش می دهد.
اگرچه میوه ها حاوی قند هستند ، اما فیبر و خواص پلی فنول به بهبود سطح قند خون در افراد دیابتی کمک می کند. سیب ، انگور و بلوبری در درجه اول با خطر کمتری دیابت نوع 2 در ارتباط هستند.

بهترین زمان برای خوردن میوه ها

بحث های زیادی در مورد زمان صحیح مصرف میوه ها برای به دست آوردن فواید بیشتر وجود دارد.

بهترین زمان برای خوردن میوه ها:

بعد از بیدار شدن از خواب: صبحانه اولین وعده غذایی روز است. با خوردن میوه های فراوان، می توانید یک صبحانه بزرگ و همچنین کامل میل کنید. بعد از یک شب استراحت خوب ، برای تقویت انرژی بهترین راه خوردن میوه های فراوان در صبح  است. نیروگاهی از فروکتوز (قند ساده) ، از آنجا که میوه ها به راحتی قابل هضم هستند و می توانند به مواد مغذی حیاتی تقسیم شوند ، و یک غذای ایده آل برای شروع روز شما هستند.

با معده خالی: متخصصان تغذیه توصیه می کنند بهترین روش مصرف میوه معده خالی است. این مواد معدنی ، ویتامین ها و سایر ترکیبات غذایی را در بدن متمرکز می کند ، بنابراین به سم زدایی کمک می کند و کاهش وزن را برای شما تسهیل می کند.

جایگزین میان وعده ها: به جای اینکه در میان وعده ها، وعده های روغنی بخورید، بهتر است از میوه ها استفاده کنید. زیرا  این امر باعث می شود در این مدت ، بدن شما غذا را سریع هضم کند و آنزیم هایی را ترشح می کند که به عمل هضم معده  کمک می کند.

با این حال، خوردن میوه در شب توصیه نمی شود. با توجه به قند موجود در آنها ، می تواند باعث افزایش سطح قند خون شده و از خواب مناسب جلوگیری کند. همچنین از اختلاط میوه ها با وعده های غذایی خودداری کنید. این عمل هضم شما را کند می کند. وعده های غذایی خود را یک یا دو ساعت پس ازخوردن میوه قرار دهید تا بدن شما بتواند مواد معدنی و ویتامین ها را به خوبی جذب کند.

 

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.